Välkommen till min blogg!


Foto: Skogen (:
Fotograf: Jag (Alexandra)
Kamera: Lumix dmc-fz50


Lite fakta om mig

Namn: Alexandra
Ålder: 12

Hur länge jag har fotat:
Favorit motiv: Min katt, fjädrar, skog, strand, himmel, natten & smycken

Favorit böcker: Frost (shiver på engelska) & Boktjuven
Favorit film: Nightmare before christmas

Inspiration: Tim burton just nu men jag fotar ju sånt som jag tror blir fint.

Musik: In flames, The birthday massacre, Within temptation, Kamelot & massa annat

Jag fotar med: lumix dmc-fz50 & Sony CyberShot DSC-TX5 när jag tar undervattens bilder


Kommentarer
Postat av: Shasha

Jättefin bild :D

2011-01-02 @ 21:55:14
URL: http://piikaachuu.blogg.se/
Postat av: Nessie

Oki, Tim Burton är bra insperation, jag ska oxå försöka fota lite mer fotoigt;P

Vad ska du göra idag?

Kramkram

2011-01-15 @ 11:13:06
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0